Fett intryck eller skön säng?

Vi köpte ju ny säng för ett tag sedan på IKEA men både jag och M fick ont i ryggen av den madrassen så nu M är just nu på Ikea, och han har varit där ett bra tag nu. Han har hållit mig underrättad om alla bäddmadrasser, resårbottnar och gid vet vad.
Nu vet jag inte vad det blir för säng längre, det är väl sånt som märks när han kommer hem, och om jag inte blir nöjd, då får han åka tillbaka igen, stackarn.
Kunde inte följa med eftersom inte jag och Elwira skulle fått plats i den + killen som är med som bärhjälp.

Just nu ekar sovrummet tomt men snart får jag se vad det blev för säng tillslut, det är ju TUR att det är 3 mån öppet köp, ifall det inte skulle bli bra den här gången dvs.
För sista orden han sa när vi pratade sist var " Vill du ha ett fett intryck eller skön säng?" ja vad väljer man? skönt så klart (men hellst bägge, off course)
För de vita madrasserna de har på IKEA som är aningen dyrare för att vara IKEA finns bara i FAST modell, och vi vill ha medel mjukt... ja det är en hel vetskap det där med madrasser som sagt.

Nu hoppas jag bara på att vi får en säng till natten! *haha*

Nej, nu ska jag kila till apoteket innan stan stänger. BYE!

Postat av: Camilla

Älskar kavajen och kvaliteten är looooovely! Känns starkt och bra. Mjukt och fint material.

2008-11-07 @ 19:21:14
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Lina

Att välja säng är en djungel. Annars har jag hört att "carpe diem" gör sköna sängar, fast dyra som stryk!

2008-11-07 @ 21:30:03
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: