En dag som denna

Dagar som denna skulle jag gärna kunna hoppa över, när man har ruskig huvudvärk som jag haft hela dagen, ingetroligt alls. Och idag har jag varit hemma och försökt vara en så glad mamma som jag kunnat trots allt. Men det är bara att försöka uthärda smärtan och göra så gott man kan.
Man skulle ha ett extra batteri till hjärnan, när det ena börjar laddas ur så byter man bara och sätter det andra på laddning, haha !
Somnade i allafall nästan en timme då Elwira också sov och det var nog guld värt. Och nu har huvudvärken av tagit och känner mig så pass pigg att jag åtminstone orkar sitta här framför datorn.
Utomhus har det varit grått och trist hela dagen, ungefär så som jag känt mig. Ska försöka komma iväg en sväng ut lite senare så man får lite luft idag, känns som jag behöver det.

Pratade med en av Elwiras fastrar häromdagen i telefon och hon sa att de skulle åka till Brasilien idag. Så just nu lämnar hela deras familj regniga Sverige och drar mot varmare klimat, och gissa ur länge dom ska vara borta! Jo dom kommer hem i mitten av Februari (!!) Där snackar vi LYX! en smula avis är jag nog allt =)
Men skulle kännas lite konstigt att vara borta över jul tror jag, men det tänker man kanske inte på när man har det skönt i värmen?


Postat av: Vicki

Inne och kikar i din blogg. Hittade hit via Linas blogg.



Det var många månader dem skulle vara i Brasilien!! Är dem på semester eller skulle dem hälsa på någon där nere.



Vicki

2008-11-18 @ 16:05:40
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Erika

Vicki: De är på semester =)

2008-11-18 @ 16:09:42
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: STYLEMIND

wow. vet jag inte om jag håller med om men tack endå :)

hoppas din huvudvärk går över!

2008-11-18 @ 16:41:29
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: