Comme des Garçons...

Japp, jag har varit där! Har aldrig tidigare varit inne på H&M när det släppts gäst kollektioner tidigare eftersom det varit SÅ hysteriskt och överreklammerat. Men jag behövde några småprylar därifrån idag så jag var där för ca 30 min kanske och kunde ju så klart inte låta bli att spana in plaggen när jag ändå var på plats.
De hade en del ulltröjor som jag trodde skulle vara sköna, men ack så sticksiga de var :/ de prickiga koftorna i ull var dock supermjuka (de som finns i svart, marint och vinrött
Det var inte alls någon folk storm när jag var inne, kändes som jag kunde gå lugnt och strosa och spana in plaggen.
Hörde att de varit mycket folk på drottninggatan i Stockholm i alla fall.
Men här var det inget riv och slit i kläderna eller vassa armbågar här inte, som man hört om vid de tidigare gäst kollektionerna.
Tidigare har det varit helt GALET här, men den här kollektionen är lite svårflörtad bland oss Svenskar verkar det som.

Var inte mycket att hurra för, men två plagg följde på något konstigt sett med hem....


Postat av: Malla

Oj så nyfiken jag är! Vill ju se vad som fick hänga med hem.... kan det vara den prickiga väskan?? Eller en kavaj kanske???? NYFIKEN!

2008-11-13 @ 12:39:55
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: