Begär

Kan inte sluta stirra på de här bubbelgumsrosa heelsen från forever 21, jag är helt såld! Spännat, klacken, färgen allt är perfekt- nästan det stora felet är att dom är i syntet, men vad gör det när dom är helt underbara?! Tänk att trippa runt i dessa i vår/sommar med brunbrända ben, vita shorts och en blus, åhhh!
Den grå västen (som också finns i marint) är i 100% bomull och även den skapar vill ha begär nu. Tycker om att den är lite Gant/Ralph Lauren inspirerad.



Postat av: Mindy

Hoppas att det får in en snart så du får hem den godingen :) Snygga skor...snyggt med rosa :) Ha en skön helg.kram

2008-11-07 @ 10:22:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: catya

åh vad läckra heelsen var, men jag är lite skeptisk mot forever 21, är kvaliten acceptabel?



ang min vännina, hon struntar helt i när jag försöker få henne att ens fundera på att söka hjälp, terapi behöver hon inte säger hon, men vad behöve hon då liksom? jag vet inte rikitgt hur jag ska få henne vakna upp och inse faktum, hon har en dotter nu



puzz sötnos

2008-11-07 @ 11:03:22
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: