Äntligen!

Oj vad jag sovit idag, klev inte upp ur sängen förens 11 idag. Nu när man är hemma igen så är de dom vanliga rutinerna som gäller, M ger flaska och byter blöja på morgonen och jag får ligga kvar och mysa lite extra, så skönt så.
Vi har mest legat och myst i våran nya soffa idag på fm, och oj vad jag har saknat en soffa! och som vi väntat och väntt på den, och nu står den ÄNTLIGEN där och vi är hel nöjda.

Vi ska åka iväg lite senare och köpa en matta till, så det bryter av vardagsrumsbordet. Och på tal om det, M var ju och köpte ett bord när jag var i Nkpg, men han har bra smak och bordet är helfint. Massivt och med två granit skivor som ligger på, så det är inget plastigt IKEA bord iaf. För deras vardagsrumsbord är inte så jätteroliga.









Postat av: maria

kan du inte visa lite bilder på lägenheten??=)

2008-11-23 @ 12:01:58
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: