Fullspäckad onsdag

Har varit full rulle här redan från start idag. Försov mig i morse men vaknade som tur av att Elwira började köra med en skallra och jollra en massa. Måste skaffa en veck arklocka! för klockan i mobilen ringer ju inte längre.
Till BVC skulle vi så det blev att fort slänga i sig lite yoghurt, slänga på sig kläderna och äta ett äpple samtidigt som jag duttade på lite rouge på kinderna.
Efter det kom M hem för han kunde också förlja med till BVC så då var det bara att lägga ner Elwira i åk påsen och sedan dra iväg. Vi hann iallafall, kom till och med lite mer än 5 min, så vi var först där idag. 
Tandprat stod det på schemat idag och det var en tandläkare där som gick igenom "tand pratet". 
Efter vi varit där blev det en snabb fika på stan och sedan gick jag och M in i min nya favorit butik här i stan "Max & Moa" finns massor fina barnkläder och saker där. Blev lite smått och gott som jag ska visa strax.
Väl hemma kom jag på att jag skulle kolla på de där klänningarna från H&M baby, så jag sprang över dit och köpte två stycken till Elwira och även en klänning till syster T som hon ville ha.

Fick en spontan tanke att jag skulle ta och åka till mina föräldrar i Norrköping idag, så nu har jag kollat upp tågtider och plockat ned Elwiras saker så det återstår bara för mig att plocka ner mina egna saker också. Kommer förmodligen bli den minsta väskan jag någonsin packat! Ska nämligen åka tåg och har inte lust att ha en massa väskor att tänka på när Elwira är med och jag är själv.
I vanliga fall är jag den som alltid har med mig mest packning av alla....brukar säga "bättre att ha med sig för mycket än för lite!" för det värsta jag vet är när man är borta och ångrar att man inte plockade med en viss sak.

Men nu ska jag packa smart och lite, är rätt skönt att åka hem till päronen eftersom där finns det mesta så jag behöver inte tänka på att ha med så mycket, glömmer jag något så finns det alltid där.

Hoppas ni har en skön Onsdag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: