Barnavdelningen, javisst!

Velat ha t-shirts med disney motiv, bla ett minnie mouse som jag såg på H&M:s vuxenavdelning fast de var slut i min storlek, så nu hittade jag istället dessa två från H&M:s barnavdelning, 129:-/st
Shoppar lite då o då på barnavdelningarna till mig själv, strl 164 på dessa motsvarar ju faktiskt en xs, funkar finfint.
sist jag var på H&M så var det jätte mkt folk + kö vid damprovhyttarna, så jag tågade iväg mot barnavdelningens provhytt, så en sur dam kom fram o sa att man bara fick prova barnkläder i barnens provhytt, men då höll jag fram mina barn tees o sa att det var ju barnkläder jag skulle prova, och då gick det minsann bra *haha' så paff hon vart! 
 
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: