Vilken kamera?

Var på stan idag och hörde mig för vad det skulle kosta att laga zoomen som gått sönder på min kamera sen jag klantat mig och tappat min i backen. 
Snubben bakom disken sa att det skulle kosta 1500:- (!!) Så det kommer bli att få köpa en ny. *suck* älskar ju min kamera,särskillt färgen som är perfekt! ( är kameran på bild) Det finns ju många rosa kameror men har inte sett någon i denna perfekta rosa nyans som min har. Nu kommer det bli svårt att hitta en ersättare, aja får väl inte vara så kräsen.
Kan inte bara den jag hade komma i en uppdaterad variant? Har noll koll på kameror som är bra, så jag ska nog titta efter en SONY den här gången, så man vet att man får det bästa. Ska börja leta nu, för det går inte vara kamera lös länge till!
Känns extra viktigt att kunna fota Elwira just nu, att bevara minnen med bilder är viktigt för mig. 



Postat av: Mårten

Snygg blogg-design!



Angående kamera - jobbigt att tappa den! Har varit med om det själv, tappade videokameran i skidbacken. Inte bra... billigare att köpa ny då också...



Min sambo och jag köpte en Nikon Coolpix som vi är väldigt nöjda med. Bra optik och lättanvänd. Även Canon Ixus kan jag rekommendera.



Sony är naturligtvis också alltid bra - tänkte bara ge några andra förslag :)



Mvh

Mårten

2008-06-25 @ 23:04:26
URL: http://digitalspegling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: