Vackra örhängen

Beställt ett par pärlörhängen 12 mm (rätt stora altså) från kyssjohanna som damp ner i brevlådan idag.
de finns i både studs & hänge, beställde först studs men tycker de skulle bli för stora i mina små öron, så jag skickade tillbaka dom och valde hänge istället. De är från Kenneth J Lane.

De är guldpläterade i 14K och kostar 225:- inkl frakt, tycker jag är bra pris för ett par så användbara örhängen.
Pärlörhängen är klassiskt, och de med hänge är en jätte fin variant.

Gillar dessa massor! och de är finare på än på bild.



Postat av: Therese

Pärlor, en kvinnas bästa vän thi* Är det dem från Kenneth Jay Lane? Har ett tag velat klicka hem just dem som komplement till mitt "Pearl rose necklace" därifrån men det blir liksom aldrig av...

Har du sett satc än? Verkligen sevärd! :)

2008-06-25 @ 18:00:49
URL: http://mammis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: