Söndagen

Söndag idag, lugnt och stilla, M har varit borta nästan hela dagen bortsett en sväng han var hemma vid lunchen med sin barndomskompis som inte hade träffat Elwira ännu. Bra att han ringer innan och säger att han skulle ta med polaren, låg och vilade halv näck i sängen när de kom, hann i varje fall krypa under täckena ;)

Sitter just nu och moffar i mig gårdagens muffins jag gjorde, dock inte helt lyckade, körde efter ett recept jag inte använt förut, tyckte det blev lite mycket smör när jag blandade smeten, men men nu sitter jag i varje fall här och käkar lite för flottiga muffins men det går ner det också ;)

Och lillan ligger och gör massor läten och ligger och ler i sitt babygym =) hjärtat mitt!





Postat av: Therese

Precis, jeans är ju något som man annars gärna lägger lite extra på men får man de billigare så är det naturligtvis ett plus!



Fin blogg du har, fantastiskt söt dotter med :)

2008-06-29 @ 14:44:22
URL: http://tezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: