Skulle aldrig klara mig utan

Kan helt enkelt inte klara mig utan en sovmask, jag måste ha total mörker när jag sussar, annars kan jag knappt sova eller så sover jag dåligt. Jag är glad över att jag tog med mig en till BB för de hade total kassa persienner!
har aldrig hittat någon riktigt bra sovmask som är mjuk & stor tills jag såg dessa underbara ting från fluffbabes!
Dessa är tydligen kändisar som Catherine Zeta-Jones och Selma Hayeks favoriter. Nu är det i varje fall mina nya favoriter :)
De är gjorde i silke och fyllda med rogivade lavendel, hur härligt låter inte det?
Kostar 529:- styck och för mig blir dessa en investering, man får tänka pris per användning, och jag använder en sovmask varje natt, så det är inte dyrt. Syns direkt på mig när jag inte fått sova ordentligt, sömn är ju ett måste!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: