Sköna Fredag

Varit uppe med tuppen idag 06.30 (!) och var nyttig och åt gröt :) Alltid när man är hemma hos föräldrarna så gör alltid pappa gröt på morgonen, har börjat sakna det på sista tiden. Åt även mycket nyttigare då, nu blir det alldeles för mycket snabb kör, tyvärr. Om Anna Skipper skulle komma hem till oss så skulle hon inte bli så glad tror jag :) För mycket hamburgare, kebab och pommes. Ska bättra mig nu, har nog bara haft en dålig period angående maten just nu, för egentligen föredrar jag hälsosam kost.

Varit på stan nästan hela dan idag med M och shoppat lite måste-ha prylar som snoddar, amnings inlägg, weledas zink creme till Elwira, ja ungefär sådana roliga saker ;)
Såg en söt Bondelid klänning på MQ som var vit & rosa randig som var riktigt sommar söt.

Elwira och jag haft söta klänningar på oss idag i sommarvärmen,värmen som jag bara njuter av! Skulle vara skönt om det var såhär ett tag till nu. 
Har beställt en kamera nu, så jag hoppas den är bra! Var ingen dom hade i lager, så de var tvungen att beställa den så jag får den om ca 2-3 veckor, det är länge! Elwira hinner ju växa ännu mer tills dess. Trist att inte kunna fota.. men nu får jag hålla ut tills den kommer =))

Åt fisk till lunch på stan idag, så jag samlade lite nyttighets poäng där minsann ;)

Nu ska vi åka iväg, måste kila! Puss o hej




Postat av: Josefine

Jag skulle vara jätte trött vid 6,30 tiden haha :D

2008-06-27 @ 17:17:37
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Anna Skipper skulle nog inte gilla det vi har vi vårt kylskåp heller. ;) Ha en skön fredag!

2008-06-27 @ 18:37:50
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Just nu sommarjobbar jag på bank, men annars pluggar jag till lärare och är klar i januari. Så skönt!

2008-06-27 @ 19:03:46
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Nyfiken får man absolut vara! ;) Jag blir lärare i historia och religion och får behörighet att undervisa i högstadiet, på gymnasiet & komvux

2008-06-27 @ 19:28:57
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: