Praktiskt & snyggt

Skötväskor finns det massvis av, fast det gäller att kolla runt lite extra om man som jag vill ha en som både är praktiskt och snygg. Dett finns några man kan få tag på, som inte är så tråkiga och fula som dom flesta är som finns på vanliga ställen som babyproffsen exempelvis.
Föll verkligen pladask för väskan i quiltad lack som kommer från dadadoo och finns i fem färger, jag vill ha den rosa!
Funderar på om man kanske skulle skaffa en med rosa touch? Men då blir det en väska bara jag kommer använda, för jag tror inte M vill dra runt på en rosa variant.
Just nu har vi en randig från märket SKIP HOP och en från Acta graco, är nöjd med båda, fast SKIP HOPE väskan är riktigt bra. Vi skulle beställt en bugaboo väska när vi beställde vagnen, men vi missade det, och så blev det aldrig av.
En svart klassisk står också på önskelistan, borde kanske prioriteras före en rosa kanske. Den ena svarta på bild från märket OiOi är rosa inuti! det kanske vore något?
men den svarta i canvans från SKIP HOPE är ju väldigt klassisk den med.

Beslutsångest! vill ha en snygg klassisk svart men skulle också vilja ha en rosa...  
 
945:-
   
Dessa från babyshop, Amvina  Barnborgen och min & mine


Postat av: Anna

Så fina=)

2008-07-20 @ 15:48:41
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: