Power meet & mormor & morfar

Mamma och pappa var ju och hälsade på i Västerås igår, och på kvällen så följde jag och Elwira med. M har fullt upp att göra i butiken som ska öppnas idag så han kunde inte följa med.
Just nu börjar  "power meet" i Västerås som är en stor bilträff med Amerikanska "raggar" bilar som har hållt igång i 30 år.
 Så det blir förmodligen en bra start för försäljningen i butiken, i tre dagar cruisar tusentals bilar omkring i stan, och det är folk överallt.
Var lite skeptisk till att åka hem en sväng hit till Nkpg, men mama tyckte jag behövde lite avlastning, och så vill ju familjen umgås så mycket som möjligt med Elwira =) Måste erkänna att det är väldigt skönt att vara här hemma och bli ompysslad och serverad ;) Inte behöva tänka på tvätt, mat eller någonting egentligen, lyx!

Jag, Syster Rebecka och Elwira var vid badet här igår, såg  en vit and också, undra vart den kom ifrån?
Elwira somnade i vagnen och vi satt i kvällssolen, så mysigt lungt och stilla, precis vad jag behövde.
Ska åka hem i kväll, men nu ska jag fortsätta njuta av dagen.




Postat av: Bettan

Lycka till med butiken. Njut av resten av dagen det ska jag göra nu för Mindas pappa kom precis hem.

2008-07-03 @ 16:29:00
URL: http://www.mindacool.se
Postat av: Therese

Vad härligt, man behöver också bli lite bortskämd ibland :)

2008-07-03 @ 20:13:24
URL: http://tezzas.blogg.se/
Postat av: Bente

Hej gums

Skönt för dig att vara i hem stan ett tag :)

Vad är det för butik M öppnar, har jag inte hört nått om pussen

2008-07-03 @ 20:46:54
Postat av: Therese

Så söt hon är! :) Förstår precis vad du menar med det där att bli lite bortskämd, vardagslx som betyder otroligt mycket.

Vad har du för barnvagn om jag får fråga? Nåt bra tips/guide att gå efter när man ska välja?

2008-07-04 @ 12:51:17
URL: http://mammis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: