La Redoute favoriter höst/vinter 2008

Varit hos svärföräldrarna med M en sväng idag, extra skönt att vara där när solen lyser på min bleka kropp =) Står ju i tindningarna att solen ska hålla i ig ett tag nu, man får ju hoppas.
Synd att vi missade M:s syster C och hennes barn, hade gärna velat träffa dom, men de hade åkt 6 (!) i morse.

Tog med La Redoute katalogen i bilen på vägen dit, och det finns mycket fint denna gång!
 Mina favoriter listar jag här, finns mycket mer jag gillar men dessa är mina absoluta favoriter bland damkläderna.
Är lite extra kär i kappan i fuschia, pälsvästen och den långa tröjan med blommorna, åh jag vill ha!
Men jag kommer vänta med att beställa till senare, för det kommer alltid bra rabatter sen, och det är inget jag måste ha därifrån just nu.
Paket från ellos har kommit idag, väldigt snabba leveranser nuförtiden därifrån, det gillas! Mot skillad från Laredoute som kan vara riktigt sega många gånger... beror väl iofs på att det fraktas från Frankrike först.

Nu ska vi vara på BVC om 30 min så måste få i mig lite frukt innan vi drar.

Bye!

Kappa i fuschia 
Lack pumps med T-slejf från  Repetto
Pälsväst (fusk) La Redoute creaktion
Kjol Carin Wester för La Redoute
Klänning Manoush
Kashmir tröja med pingvinärm et vous
Cape La redoute Creaktion
Blus med plisserad volangkant
Klänning med  V ringning, lång ärm och åtsittande nedtill
Lång tröja med rosor i velour från Rene Derhy (fast den i svart, fanns ingen bild på nätet) 



Postat av: alexandra

än så länge har jag bara börjat titta på emil i lönneberga=)

2008-07-22 @ 16:13:33
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Va fin bloggen har blivit :D nytt utseende och allt.



Hoppas dagen varit bra!

2008-07-22 @ 17:07:03
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: Ahrén

Ja, det är ju så roligt att göra om när man flyttar. Våra vänner ska flytta om ca tre veckor och vi ska hjälpa dom att måla och så =)

2008-07-22 @ 18:45:42
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: