Kropps ritual

Idag har jag verkligen pysslat om mig själv =) Stod länge i duschen idag och peelade hela kroppen och ansiktet, la ansiktsmask och gjorde inpackning i håret och smörjde in kroppen med favorit oljan (kenzo very sensual oil)

Varit VÄLDIGT slarvig med att göra inpackningar i håret, dels för att jag alltid haft friskt och välmående hår. Men nu när jag ammar så tror jag att mitt har försämrats en aning tyvärr. Läste att håret kommer ikapp när man slutar sen, men det är ju ett tag kvar tills jag tänkt sluta, WHO (World Health Organisation) rekommenderar att man ska amma minst 6 månader.
Så jag kör på det, och ammningen fungerar ju bra så det är dumt att sluta då.
Men mitt hår att nog fått tagit lite stryk, så nu är det slut på slarv med inpackningar.
Gjorde även fotbad, inpackning för fötterna, filade och lackade tå naglarna.

Nu är det bara händerna kvar, tänkte lacka dem samtidigt som vi ska se på film nu ikväll, med chips och dipp.
Helgen har bara börjat!

Trevlig helg på er!

    



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: