Kjolar till hösten

Kjolar kan man väl aldrig få för många av! Kvinnligt och snyggt plagg som fungerar året om i alla lägen.
Den lila manchester kjolen skulle vara supersöt till hösten med ett par svarta strumpbyxor och en kavaj till.
Latex kjolen från Kova & T är superläcker med sin slimmaade passform, fast bilden är inte den bästa, ser inte så smakfullt ut med bar mage. Till en stilfull blus så kommer den till sin rätt.
Skinn immitationen från H&M med lite högre midja hoppas jag på att den är lika snygg i verkligheten, för den har jag beställt. Och den röda volangkjolen är bara så söt






Postat av: Miss Blue Blue

Måste bara säga att jag tokgillar din blogg! Tycker det är kul att läsa om ditt mammaliv även om jag själv inte planerar att skaffa barn riktigt än. Supersnygg mamma är du också! :)

2008-07-31 @ 21:14:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: