Vecko start

Idag är en sådan dag det bara är så ruggit och regnigt ute att man bar vill hålla sig inne i värmen men jag har lite ärenden att fixa senare så jag måste bege mig ut senare, det känns verkligen att det är Måndag idag tycker jag, lite segt sisådär att komma igång. Men tänk att det redan är den 1:e December, snart är det jul!

Lillan har precis somnat på sin vanliga "lunch lur" så jag ska slänga ihop någonting gott att äta strax får se vad det blir idag.
Är jätteglad att pappa var här och hjälpte till med lite igår bla fixade med listerna till tvn, så nu ser det snyggt ut och inga kablar som hänger och flänger fritt.

Som sagt dags att laga ihop lite mat till en hungrig mamma :-)

Postat av: Anna

Hoppas du får en skön måndag! =)

Kram.

2008-12-01 @ 15:32:42
URL: http://devine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: