Fredag kväll

Är ny vaken just nu så jag känner mig lite seg just nu, för när M kom he förut så somnade Elwira och M var trött så han la sig för att vila ett tag och jag gjorde detsamma och han somnade bums och jag gjorde tydligen också det. Men det var skönt att sova en timme bara sådär.

Innan alla somnade så åt vi en smarrig kycklinggryta med fullkornsris som jag slängde ihop rätt fort, men riktigt gott blev det. Så är det ofta- att den enkla maten är godast.

Ikväll är det ju idol och finalen får man ju bara inte missa =) ska sitta och smaska i mig en massa dumlekola och bara njuta i soffan.
Har tänt en hel massa ljus här hemma och det luktar Café Au Lait från ett av ljusen från yankee candle och en liten doft av kanel känner jag med. Så ikväll är mysfaktorn extra hög :-)

Ha en trevlig helg!

Elwira fick sin kvällsgröt och vi åt kyckling gryta

Den här bilden var så söt bara för hon ser så sött sur ut här :-) synd att den blev suddig

Hur länge till måste jag ha på mig den här haklappen mamma o pappa?


Postat av: Therese

Sötaste Elwira, nu längtar jag tills att vi ses och jag får se henne krypa runt. Kram och ha en skön kväll T

2008-12-12 @ 18:44:00
Postat av: Linda

Hej hej!!

Din kycklinggryta såg riktigt god ut skulle du inte kunna skriva in receptet?? =)



M.V.H

Linda

2008-12-12 @ 20:17:25
Postat av: Patricia

MM ser gott ut, allt med kyckling är gott!

söt lillan är, så liten o gullig aaahh!!!

2008-12-13 @ 03:01:37
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Vicki

Nu har även femörongen trillat ner hos mig. Jag fattade inte att vem som helst kunde handla på dunderbutiken. Fast det förstod jag nu när jag var inne på morgonen och kikade igen. Ska ta mig en titt till såg fina kläder till lilltjejen.



Du vill inte dela med dig att receptet på kycklinggrytan? Håller på och skaffar mig lite nya recept.Känns ibland som jag lagar samma mat om och om igen. Så nya ideer skadar inte.



Vicki

2008-12-13 @ 08:28:43
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: HannahSthlm

Söta lilla prinsessan!:) Glad Lucia till er alla!

2008-12-13 @ 09:22:43
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: