Sack´n Seat

Beställde en sån här sack´n seat som verkar vara superbra att ha med sig på fik, utomlands eller när man är hos vänner so inte har någon barnstol.
Vissa fik har ju faktiskt inga barnstolar och på en del restauranger är dom ibland upptagna eller ser rätt skabbiga ut tycker jag. Och utomlands kan jag tänka mig att den här är oumbärlig.
Kan användas från och med ca 6 mån till 2 år och kan tvättas i 30 grader. Smidig och okomplicerad är den också.

Finns en liknande och nyare variant jag sett som heter In the pocket baby barnsits som bla finns här kostar aningen mer 349:- och sack´n seat betalade jag 189:- för.


Postat av: Ingela

Ja det är en del att fixa med! :-)



Den där "barnstolen" var ju himla smart! Var beställde du den? (för 189:-)



Önskar dig också en fin fortsatt dag!

2008-12-11 @ 11:18:12
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: ullrika

jag har spanat på den där. tänkte ha med den när vi chartrar oss till kanarieöarna om en månad. är görnyfiken på om du tycker den funkar bra! berätta gärna när du testat!

2008-12-11 @ 22:49:40
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Jemilia

Hejsan. Undrar vart du hittade den så billigt? (:

2011-01-09 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: