Natten till julafton

Pappa hade satt upp spjälsängen till Elwira hemma i Norrköping och det var väldigt bra att vi hade vårangamla annars hade vi fått köpt en resesäng innan vi åkt dit. När hon var mindre och inte kunde krypa gick det bra utan men nu hade hon väl krypit under dubbelsängen i mitt gamla rum där vi sov eller hittat några roliga kablar och annat att stoppa i munnen om hon hade vaknat innan mig... för hon är tyst tills hon börjar bli hungrig på morgonen, då är hon som ett stigande alarm, haha!
Titta hur hon sov här med benet utanför spjälorna, knäppte den roliga bilden innan jag rättade till benet.

Natten till julafton såg det ut såhär i spjälsängen



Ibland sover hon med fingrarna i munnen, så söt.

Postat av: Therese

Lilla gulliga Elwira, skönt att M mår bättre och att ni har haft det bra. Imorgon åker vi en sväng till Gävle, jag går till frisören och sen ska vi träffa Erika, Anders och lilla Filippa. Kram Syster T

2008-12-29 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: