Fort det går, för fort?

Idag har jag försökt fixat och donat här hemma med städning och sorterat och slängt en massa papper så gott det går nu när jag varit själv hemma med Elwira dvs. Men har fått en hel del gjort.
För var dag som går ser vi framsteg med Elwira och jag tycker hon känns så stor nu! Kryper och är mer stadig i benen, försöker häva sig upp på fötterna och kryper upp i knät på mig och M när vi sitter ner bland annat. Det är nästintill omöjligt just nu att klä henne för hon kryper iväg och rullar runt och ålar sig och det tar sin lilla tid att sätta på henne kläderna nu för det är en bestämd liten dam det här :-)

Allt har verkligen gått så fort, nyss kunde vi ju lägga henne i soffan när hon bara var ett litet knyte och bara låg och jollrade och tittade med sina fina bruna ögon.
Nu är hon verkligen med och har sån koll på allt! det är häftigt att följa utvecklingen men samtidigt lite läskigt just för att det går så fort!


Shoppat något?

Syster R ville packa ned henne i sin resväska till hennes lägenhet ;-)


Postat av: Isabelle

Cute :)

2008-12-30 @ 13:06:55
URL: http://importeradskaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: