Ansiktsbehandlingen

Oj å skönt det var på ansiktsbehandlingen, var längesedan jag var på en sådan. Så skönt att bara få ligga ner och få huden i ansiktet ompysslad och känna sig bortskämd.
Skulle kunnat ligga där längre än de ca 50 minuter som det tog. Kände mig nyvaken när hon var klar och jag ville inte alls gå upp, var ju så skönt.
Som alltid efter en behandling på ett nytt ställe, har nämligen aldrig varit på en här i stan förut- så gick hudterapeuten igenom lite produkter som hon skulle kunna rekommendera, men det komiska var att jag redan hade de som hon försökte packa på mig :-)  
Skulle gärna vilja komma bort på sådana här behandlingar oftare.


Postat av: Gabby

Har en ansiktsbehandling liggandes här hemma! Måste komma iväg på den..för precis som du säger det är såå underbart:)

2008-12-03 @ 16:32:35
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åhh, ansiktsbehandlingar är så avkopplande.. Brukar till och med somna under dem. :-)

2008-12-03 @ 19:48:30
URL: http://livetmedlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: