Njuter

Sitter och avnjuter min tredje (!) smoothie den här förrmiddagen, är ju så himla gott och jag verkar aldrig tröttna heller, dricker i stort sett minst en om dagen och det har jag gjort över ett år nu, man kan nog kalla det ett beroende.
Inte direkt något skadligt och bättre vara beroende av smoothie än cigaretter exempelvis.
Lillan har tagit en liten förmiddags lur och ligger och myser i våran säng, ser alltid så skönt ut!
Idag ska jag fixa lite ärenden på stan, bland annat hämta/lämna paket på posten, frossa i alla fredagstidningar och fixa lite gott fredagsmys.
Är så så sugen på färska jordgubbar och glass idag, man måste ju passa på att köpa det när det fortfarande finns färska i butik. 
Tänk att det redan är första Augusti idag, vad sommaren har gått fort! Fast det gör den väl iofs alltid tycker jag.
 Men det känns inte (som tur är) att höstkylan börjar närma sig än, och den får gärna vänta för min del.   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: