Helgen

Inte haft tillgång till Internet på några dagar, därför det varit dåligt med updatering här.
Då det  kraschade och M kunde inte fixa det direkt, men sen så igår kväll så satt hann och grejade en stund framför datorn och nu så! Känner mig halvt handikappad utan dator!

I helgen har jag varit i Stockholm och varit hemma hos syster T och hennes sambo hemma i deras splitter nya lägenhet, var hur fint som helst, där skulle jag vilja bo, ifall jag bodde i Sthlm dvs.
Var på 50 års fest i helgen, vars min morbrors fru fyllde år, vi kom lite försent för vi gick av en station för tidigt, och så började det såklart regna då så det var bara att dra på regnskyddet på barnvagnen och fälla upp paraplyerna och börja knata en bra bit över hela Alviksbron, det var skrattretande att gå där i regnet vill jag lova!

 Många fick se Elwira för första gången och det var kul att få visa upp henne, som var den yngsta fest deltagaren.
Var trevligt och mycket god mat bjöds det på.

T vilade en stund med Elwira som somnade och sedan somnade systers Sambo tillsammans med henne inne i deras sovrum, och han tyckte det var så mysigt att vakna upp tillsammans med lill sessan.
Snart kommer han få vakna upp tillsammans med en alldeles egen en, en liten som bor i systers mage =)


Coola tjejen idag med blommiga t-shirten från P.O.P EKO tillsammans med Syster + sambon



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: